We Can Take From Our Life Up To What We Put To It……..

Pengalaman Lucu (1)

Cerita pengalamanku nih, yang lucu tak terlupakan.…hahaha. Begini ceritanya, waktu dari Cilegon mau ke Bandung aku naik bis. Sebelumnya sih aku sms temenku dulu *panggilanya gebleg (samaran), minta tolong suruh jemput aku didepan terminal LP…(berikut percakapan pake bahasa jawa ya biar roaming…hehehe)🙂

aku : bleg, aku njaluk tolong mengko jemput neng ngarep terminal LP ya. sekitar jam 2.

gebleg : wokey… siaappp…

aku : kowe ra usah gowo helm , aku wis gowo helm. mengko yen meh tekan Bandung aku sms kowe.

gebleg : yo…

Aku merasa tenang ada yang mau jemput, nyantae di dalam bis sambil chatting. Sekitar 6 jam perjalanan, akhirnya sampe juga di Bandung. Aku turun di depan terminal. Terus aku sms temenku lagi.

aku : bleg, aku wis neng ngarep tawang ki. tak tunggu lo.

gebleg : yo, ki lagi perjalanan.

Sekitar 5 menit menunggu, akhirnya dia datang juga. Tapi kok ada yang aneh ya??? dia datang naik motor sambil pegang rokok tanpa tutup kepala. Terus aku bertanya :

aku : loh bleg, kowe karo cah-cah dolan neng polder to???

gebleg : ora ik…

aku : tenane?? *nggak percaya*

gebleg : tenan yo

aku : la kowe rene kok ra gowo helm?? *sambil ketawa*

gebleg : tenan yo ora gowo *sambil merokok*

aku : tekkew

gebleg : jare ra kon gowo helm, piye to??

aku : gebleg ik cah iki. maksudQ ki kowe ra usah gowo helm kanggo aku. La iki aku wis gowo helm dewe.

gebleg : kowe rak ngomong owk.

aku : la terus kowe mau lewat ngarep Polisi??

gebleg : he’e

aku : tak akoni juoss tenan awakmu. biasane neng ngarep polisi kuwi bengi-bengi sering ono razia kendaraan.

gebleg : mosok to ga ?? *kaget*

aku : yo wis lah, wis bengi paling ra ono polisi.

Akhirnya naik motor nganter aku ke rumah sambil clingak-clinguk kalo ada polisi. Di jalan malah ngakak kenceng banget gara-gara kebodohan kami berdua… dasar geblek kabeh.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: